Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Είναι κοινό μυστικό πως ζούμε σ’ έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο, και όπως είπε πολύ σωστά και ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Ηράκλειτος   «Τα πάντα ρεί και μηδέποτε κατά τ’ αυτό μένειν». Έτσι, μια εταιρία η οποία συνεχώς εξελίσσεται και επιδιώκει να κρατά το συνεχές ενδιαφέρον του πελάτη, κάποιες φορές ακολουθεί την στρατηγική Rebranding.

Η εταιρία  ΓΕΩΤΡΟΦΗ είναι μια εταιρία τυποποίησης και επεξεργασίας τροφίμων, που επενδύει σε ελληνικές ποιοτικές πρώτες ύλες και έως τώρα διαθέτει 18 αγαπημένους κωδικούς προϊόντων, όπως το παραδοσιακό ποντιακό « Υβριστόν»

Η ΓΕΩΤΡΟΦΗ με την καθοδήγηση και συμβουλευτική της Artism, αποφάσισε τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της (rebranding logo) αλλά και των συσκευασιών και  ετικετών σ’ αυτές (redesign product).

Στόχος του εγχειρήματος αυτού να δοθεί νέα πνοή στην επιχείρηση, αποκτώντας μια πιο μοντέρνα και minimal εμφάνιση. Μυστικό της επιτυχίας : Διατηρήθηκε στο λογότυπο το βασικό στοιχείο του σιταριού και το ίδιο σχέδιο στις ετικέτες, ώστε η αλλαγή να μην προκαλέσει σύγχυση στους πελάτες  αλλά να αναγνωρίζουν την νέα εμφάνιση της αγαπημένης τους εταιρίας.